مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-27سياسي

ایجاد 35 شغل با همت بسیج بجنورد/ 40 میلیارد کمک مومنانه هزینه شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد از اعطای 2 میلیارد و 650 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در 29 فقره به محرومان خبر داد و گفت: 35 شغل از این طریق برای مردم ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهدی الهی راد صبح چهار شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ناحیه مقاومت بسیج بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: امید آفرینی باید امروز در جامعه بیشتر شود و برای این امر نیاز است نیروهای انقلابی منفعل نبوده و وارد فضای تبیینی شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد ادامه داد: رسانه ها در این بین نقش مهمی دارند و باید تبیین کننده، ترویج دهنده و استحکام بخش انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: غلبه بر مشکلات نیازمند تقویت روحیه و تفکر انقلابی مدیران است زیرا این مسیر آزموده شده و در بسیاری از مسائل تأثیر تفکر جهادی در رشد را دیده ایم.

الهی راد در ادامه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 40 میلیارد تومان در قالب هایی همچون بسته های معیشتی، بسته های بهداشتی، تهیه جهیزیه و… به نیازمندان بجنورد اهدا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد تصریح کرد: طی سال جاری 5 هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی از خدمت رسانی به 920 بیمار کرونایی توسط بسیجیان خبر داد و افزود: در این مدت 50 سری جهیزیه تهیه شده و 45 مسکن محرومان مرمت و بازسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 35 شغل با همت بسیج بجنورد/ 40 میلیارد کمک مومنانه هزینه شد

ایجاد 35 شغل با همت بسیج بجنورد/ 40 میلیارد کمک مومنانه هزینه شد