مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-27بين الملل

شورای همکاری خلیج فارس عذرخواهی وزیر اطلاع رسانی لبنان را خواست


دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان در خصوص جنگ یمن و نقش عربستان و امارات در آن را به طور کامل رد و از وی درخواست عذرخواهی کرد.

- دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، اظهارات وزیر اطلاع رسانی لبنان در خصوص جنگ یمن و نقش عربستان و امارات در آن را به طور کامل رد و از وی درخواست عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، نایف فلاح مبارک الجحرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان را که بیانگر درک و فهم ضعیف و کوتاه و مطالعه و برآورد سطحی از حوادث یمن است، کاملاً مردود می باشد.

در این بیانیه همچنین ادعا شده است، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس از وزیر اطلاع رسانی لبنان خواست تا به وقایع تاریخی رجوع کرده و آنها را برعکس جلوه نکند و دنباله آنها را بخواند تا میزان حمایت گسترده کشورهای عضو ائتلاف عربی به رهبری عربستان از ملت یمن در تمامی زمینه ها برای او روشن شود که هدف از آن دستیابی به یک راهکار فراگیر برای بحران یمن طبق اصول سه گانه ابتکارعمل شورای همکاری خلیج فارس، نتایج گفت وگوی یمنی و قطعنامه 2216 شورای امنیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای همکاری خلیج فارس عذرخواهی وزیر اطلاع رسانی لبنان را خواست

شورای همکاری خلیج فارس عذرخواهی وزیر اطلاع رسانی لبنان را خواست