مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-27بين الملل

دست آمریکا از منطقه قطع شود/ داعش عامل ناامنی های افغانستان است


رییس جمهور با بیان اینکه ناامنی های افغانستان توسط داعش ایجاد شده است، گفت: امیدواریم این اجلاس بتواند دست آمریکایی ها را از منطقه قطع کند و راه حلی هم برای حل مشکلات افغانستان پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید ابراهیم رییسی روز سه شنبه در دیدار شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی پاکستان گفت: ما هیچ محدودیتی برای افزایش روابط اقتصادی و امنیتی با پاکستان نداریم و تبادل هیأت های اقتصادی و سیاسی بین دو کشور به توسعه همکاری ها کمک می کند.

رییسی با اشاره به موضوع افغانستان، مشکلات مردم این کشور را از نگرانی های جدی ایران دانست و گفت: ما به امنیت و آرامش مردم افغانستان و صلح و دوستی در این کشور می اندیشیم و پاکستان در این زمینه می تواند همکاری های خوبی انجام دهد.

رییس جمهور با ابراز نگرانی از اینکه پس از اخراج آمریکایی ها از افغانستان، ناامنی ها توسط داعش ایجاد شده است، گفت: مشکلات به وجود آمده در افغانستان را کار آمریکایی ها می دانیم زیرا داعش توسط ایالات متحده شکل گرفته است.

رییس جمهور با اشاره به اجلاس وزیران خارجه کشورهای همسایه افغانستان به میزبانی ایران گفت: امیدواریم این اجلاس بتواند دست آمریکایی ها را از منطقه قطع کند و راه حلی هم برای حل مشکلات افغانستان پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست آمریکا از منطقه قطع شود/ داعش عامل ناامنی های افغانستان است

دست آمریکا از منطقه قطع شود/ داعش عامل ناامنی های افغانستان است