مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-27اجتماعي

بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما/ ورود سامانه بارشی به غرب کشور از جمعه


امروز در سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و سامانه بارشی از جمعه از سوی مناطق غربی کشور وارد می شود.

- ، امروز در سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود، در برخی نقاط هرمزگان و جنوب استان های سیستان و بلوچستان و کرمان وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است.

بعدازظهر فردا دامنه های زاگرس واقع در استان های لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی همچنین در ارتفاعات البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده رخ می دهد.

ورود سامانه بارشی به غرب کشور از جمعه در مناطقی از نوار غربی کشور و دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده رخ می دهد همچنین شنبه با تداوم فعالیت سامانه در این مناطق در غرب مازندران، گیلان و اردبیل نیز رگبار باران مورد انتظار است.

در مناطق سردسیر و مرتفع شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش برف و در نقاطی از غرب و جنوب غرب کشور وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می رود که شدت بارش در شمال کرمانشاه، همدان، کردستان، زنجان، شمال قزوین و ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما/ ورود سامانه بارشی به غرب کشور از جمعه

بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما/ ورود سامانه بارشی به غرب کشور از جمعه