مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-27سياسي

محل بازارچه دائمی زنان سرپرست خانوار قزوین باید منتقل شود


بازارچه دائمی زنان قزوین در حال حاضر در منطقه ای قرار گرفته است که امنیت، رفاه، نورپردازی خوبی ندارد و رفت و آمد برای بانوان سخت است بنابراین باید منتقل شود.

- ایسنا/قزوین یکی از اعضای شورای شهر قزوین گفت: بازارچه دائمی زنان قزوین در حال حاضر در منطقه ای قرار گرفته است که امنیت، رفاه، نورپردازی خوبی ندارد و رفت و آمد برای بانوان سخت است بنابراین باید منتقل شود.

حسین صلح جو در جلسه شورای شهر قزوین که شب گذشته چهارم آبان برگزار شد، تصریح کرد: این بازارچه جانمایی خوبی نشده است و در حال حاضر در مکانی قرار دارد که امنیت، رفاه، نورپردازی خوبی ندارد؛ بازارچه به نام زنان است و باید به گونه ای طراحی شود که زنان بتوانند در هر ساعت از روز و پاسی از شب از آن بهره ببرند.

وی افزود: در مکان این بازارچه زنان احساس امنیت و آرامش ندارند، باید دید آیا خودمان اجازه می دهیم که خانواده مان از ساعت 18 در این محل با احساس امنیت رفت و آمد داشته باشند؟ مکان در نظر گرفته شده پرت ترین محل و بدون پاخور است.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: قیمت هر کیوسک این بازارچه 80 میلیون تومان عنوان شده است باید بررسی کنیم که آیا این میزان ارزش دارد، محل این بازارچه باید بهترین مکان باشد مردم بتواند حتی در شب با احساس امنیت خرید کنند بنابراین باید بازارچه به محلی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل بازارچه دائمی زنان سرپرست خانوار قزوین باید منتقل شود

محل بازارچه دائمی زنان سرپرست خانوار قزوین باید منتقل شود