مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-27سياسي

تصویب درخواست تحت تعقیب قرار دادن بولسونارو در یک کمیته سنای برزیل


یک کمیته تحقیقات در مجلس سنای برزیل گزارشی را تصویب کرده که خواستار صدور کیفرخواست برای ژایر بولسونارو، رییس جمهور این کشور از بابت 9 فقره جرم مربوط به مدیریتش در زمینه مقابله با همه گیری کروناویروس از جمله ارتکاب جنایات ضد بشری، - یک کمیته تحقیقات در مجلس سنای برزیل گزارشی را تصویب کرده که خواستار صدور کیفرخواست برای ژایر بولسونارو، رییس جمهور این کشور از بابت 9 فقره جرم مربوط به مدیریتش در زمینه مقابله با همه گیری کروناویروس از جمله ارتکاب جنایات ضد بشری، شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این گزارش که بیش از 1300 صفحه بوده و تهیه آن از سوی این کمیته تحت کنترل مخالفان دولت بولسونارو حدود شش ماه طول کشید، همچنین ادعا می کند که 77 نفر دیگر و دو شرکت نیز مرتکب جرایم شده اند.

پیش نویس گزارش که هفته گذشته منتشر شد، خواستار تحت تعقیب قرار دادن بولسونارو از بابت نسل کشی و قتل شده بود، اما سناتورها بعداً با استناد به آنچه که دلایل فنی توصیف کردند، تصمیم گرفتند این اتهامات خاص را کنار بگذارند.

آنها همچنین تصمیم گرفتند 10 نفر را به لیست افرادی که باید تحت پیگرد قرار بگیرند شوند اضافه کنند.

از جمله افرادی که نامشان اضافه شد، ویلسون لیما، فرماندار ایالت آمازوناس بود؛ ایالتی که اوایل سال جاری میلادی شاهد وقوع چند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب درخواست تحت تعقیب قرار دادن بولسونارو در یک کمیته سنای برزیل

تصویب درخواست تحت تعقیب قرار دادن بولسونارو در یک کمیته سنای برزیل