مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-27اجتماعي

70 درصد دانش آموز آذربایجان شرقی عضو بسیج هستند / اجرای پویش «نوجوان پلاس»


رییس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: این سازمان فراگیرترین مجموعه آموزش و پرورش است به گونه ای که 70 درصد دانش آموز آذربایجان شرقی دارای پرونده عادی یا فعال بسیج هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، وحید فرشباف چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در دوران دفاع مقدس 550 دانش آموز بسیجی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند که نقطه عطف آن و نیز پویش دنیای بدون آمریکا با اجرای طرح نظرسنجی توسط دانش آموزان بسیجی خبرنگار اجرا خواهند شد.

فرشباف در خصوص طرح راهیان نور نیز اظهار داشت: این طرح یکی از مهمترین برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی است که متاسفانه با شیوع بیماری کرونا امکان اعزام حضوری کاروان ها وجود نداشت اما این اردوها بصورت مجازی و از طریق شبکه شاد پیگیری می شود و اگر امسال شرایط کرونایی تعدیل شود، علاقمندان برای حضور در این طرح بصورت محدود و حضوری به مناطق جنوب کشور اعزام خواهند شد و پس از اتمام این بیماری نیز مانند سابق و با قوت بیشتر اردوها را برگزار خواهیم کرد.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی با تأکید بر این نکته که تمام برنامه های این سازمان توسط هیأت های اندیشه ورزی علوی مخصوص پسران و فاطمی مخصوص دختران دانش آموز بررسی شده و مصوبه آنها برای اجرا، تداوم و یا حذف برنامه ها مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانش آموز آذربایجان شرقی عضو بسیج هستند / اجرای پویش «نوجوان پلاس»

70 درصد دانش آموز آذربایجان شرقی عضو بسیج هستند / اجرای پویش «نوجوان پلاس»