مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-27اقتصادي

جهاد سازندگی مردمی باشد، وزارتخانه زیاد داریم


جمعی از استادان و پیش کسوتان جهاد سازندگی اعلام کردند، این نهاد اگر احیا می شود، باید مردمی باشد، و گرنه وزارتخانه در کشور زیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از اعلام رییس جمهور برای احیای جهاد سازندگی، استادان، کارشناسان و پیش کسوتان این حوزه نشست های خبری برگزار کرده و درباره نحوه احیا، ساختار و موارد پیشنهادی خود را ارائه می دهند.

در نشست خبری که با حضور برخی از صاحب نظران برگزار شد، تاکید شد که جهاد سازندگی اگر می خواهد احیا شود، باید مردمی بوده و وابسته به هیچ وزارتخانه و یا سازمانی نباشد که در این صورت با توسعه غیرضروری در حقیقت کاهش عملکرد و بهره وری را به همراه خواهد داشت.

* جهاد سازندگی مردمی باشد اسماعیل شهبازی استاد دانشگاه شهید بهشتی در این نشست خبری با بیان اینکه جهاد سازندگی که احیا می شود، نباید باشد که از درون مردم می جوشد، وگرنه گرفتار کردن این نهاد در وزارتخانه ها و سازمان ها به پیچیدگی موجود اضافه کرده و باعث کاهش عملکرد و بهره وری می شود.

وی در مورد نحوه احیای جهاد سازندگی هم تشریح کرد: شرایط امروز با 40 سال پیش کاملا فرق کرده؛ جوانان تحصیل کرده اند و جنس کارها هم عوض شده است، بنابراین باید از این ظرفیت ها استفاده کرد و کارها را متناسب با شرایط تعریف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد سازندگی مردمی باشد، وزارتخانه زیاد داریم

جهاد سازندگی مردمی باشد، وزارتخانه زیاد داریم