مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-27اقتصادي

مدیرعامل جدید بانک سپه برنامه های خود را اعلام کرد


مدیرعامل بانک سپه در نخستین روز کاری خود طی جلسه ای با اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل، مهمترین برنامه های خود را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بانک سپه، آیت اله ابراهیمی ضمن تشریح وضعیت اقتصاد ایران و حساسیت نظام پولی و بانکی، نقش بانک سپه در این عرصه را تعیین کننده توصیف و بر مسئولیت سنگین مدیران و کارکنان بانک سپه تأکید کرد.

وی رمز موفقیت سپه در عرصه رقابت بین بانکی را هم گامی با تحولات بازار، تغییرات فناوری های نوین و بانکداری دیجیتال عنوان و اظهار کرد: نهادی که سازوکارهای این تحول بنیادین را با بهره گیری از برنامه ریزی راهبردی نهادینه نکند، در بازار کسب و کار محکوم به شکست است.

او با بیان اینکه شرایط حساس کنونی برای بانک به مثابه یک پیچ تاریخی است افزود: با پشت سرگذاشتن بخشی از امور اداری و مدیریتی در حوزه ادغام، با همت مضاعف و بسیج امکانات فکری و سازمانی می توان آینده روشنی برای نخستین بانک ایرانی به تصویر کشید.

ابراهیمی با تأکید بر نقشه راه بانکداری دیجیتال از طرحی نو در حوزه کسب وکار خبر داد و افزود: بهره مندی کامل از فرصت ها و نقاط قوت، سپه را بانکی منحصر به فرد خواهد کرد که شبیه هیچ کدام از نمونه های بانکهای ادغامی دنیا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جدید بانک سپه برنامه های خود را اعلام کرد

مدیرعامل جدید بانک سپه برنامه های خود را اعلام کرد