مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-27دانش

تمدید مجوز برگزاری همایش های علمی به صورت مجازی تا پایان اسفند ماه


وزیر علوم در نامه ای به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، انجمن های علمی و پارک های علم و فناوری، امکان برگزاری همایش های علمی به صورت مجازی را تا پایان اسفندماه سال جاری تمدید کرد.

- وزیر علوم در نامه ای به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، انجمن های علمی و پارک های علم و فناوری، امکان برگزاری همایش های علمی به صورت مجازی را تا پایان اسفندماه سال جاری تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابلاغیه دکتر زلفی گل، عنوان شده که با توجه به اعلام و تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص ادامه رعایت پروتکل های ابلاغی و جلوگیری از تشکیل اجتماعات گسترده در کلیه مجامع از جمله دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، امکان برگزاری همایش ها تا پایان اسفندماه سال 1400 تمدید می گردد .

طبق این ابلاغیه، نظارت و مسئولیت برگزاری و کیفیت این همایش ها به عهده رییس دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، انجمن های علمی و پارک های علم و فناوری است.

همچنین عنوان شده که به دلیل تاخیر در برگزاری جلسات هیات امنای برخی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، ثبت همایش های علمی بین المللی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، با مسئولیت رییس دانشگاه یا مؤسسه حداکثر تا دو ماه پس از برگزاری همایش قابل تایید است و ثبت نهایی همایش پس ارائه مصوبه هیات امنا و دریافت مجموعه مقالات همایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مجوز برگزاری همایش های علمی به صورت مجازی تا پایان اسفند ماه

تمدید مجوز برگزاری همایش های علمی به صورت مجازی تا پایان اسفند ماه