مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-27سياسي

«پل مدیریت» پل ارتباطی مردم و مسئولان شد


برنامه جدید رادیو تهران با عنوان «پل مدیریت» با دعوت از مسئولان شهری استان تهران پاسخگوی مشکلات و دغدغه های شهروندی خواهد بود.

- به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه جدید رادیو تهران با عنوان پل مدیریت برنامه ای گفتگو محور است که با دعوت از مسئولان شهری استان تهران پاسخگوی مشکلات و دغدغه های شهروندی می شود.

اکبر محمدی خانی سردبیر برنامه پل مدیریت ضمن اعلام این خبر گفت: ساکنین شهرستان های استان تهران و شهر تهران مخاطبان کانونی رادیو تهران هستند که هر روز با ادارات و دایره های سازمانی مواجه هستند و مسائلی دارند که برای حل آنها ناگزیر به مواجهه با مسئولان شان می شوند پل مدیریت فرصتی برای مدیران و مردم است تا دور یک میز کنار هم بنشینند و مسایل شان را طرح و حل و فصل کنند.

وی عنوان کرد: چند سالی است که بنا به اقتضائات مدیریتی، مدیران از اتاق های خود اداره کننده مردمی هستند که با آنها دچار گسست ارتباطی شده و گاه از هم درک درستی ندارند، همانطور که شهروندان نیز از مسایل، حوزه اختیارات و تکالیف مدیران آگاهی کاملی ندارند.

این انتظار متقابل از هم سبب کنش متقابل معیوبی شده است که زیبندگی ندارد.

وی یادآور شد: شبکه رادیویی تهران درصدد است به کارکرد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی خود عمل کند و پل ارتباطی بین شهروندان و مدیران استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پل مدیریت» پل ارتباطی مردم و مسئولان شد

«پل مدیریت» پل ارتباطی مردم و مسئولان شد