مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-27سياسي

کمک 40 میلیارد تومانی سپاه بجنورد به نیازمندان شهرستان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: در قالب طرح های مختلف جهادی، 40 میلیارد تومان به افراد نیازمند شهرستان کمک شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد گفت: در قالب طرح های مختلف جهادی، 40 میلیارد تومان به افراد نیازمند شهرستان کمک شده است.

سرهنگ مهدی الهی راد، پنجم آبان ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا در شهرستان بجنورد 40 میلیارد تومان در قالب طرح های مختلف جهادی به افراد نیازمند کمک شده است، اظهار کرد: دو هزار نفر در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و دو هزار نفر در قالب گروه های جهادی با سپاه بجنورد همکاری کردند.

وی با بیان اینکه در سال جاری پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بجنورد توزیع شده است، بیان کرد: ارائه 920 خدمات درمانی از سوی بسیج، اشتغال زایی برای 35 نفر، تهیه 50 سِری جهیزیه برای زوج های جوان و بازسازی 45 واحد مسکن محرومین در شهرستان بجنورد از دیگر اقدامات سپاه بجنورد طی امسال است.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و 200 نفر نیز طی این مدت خدمات آموزشی دریافت کردند، تصریح کرد: دو میلیارد و 650 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی نیز در شهرستان بجنورد پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 40 میلیارد تومانی سپاه بجنورد به نیازمندان شهرستان

کمک 40 میلیارد تومانی سپاه بجنورد به نیازمندان شهرستان