مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-27اقتصادي

فعالیت مجدد54 جایگاه عرضه سوخت در کردستان/امکان سوخت گیری با کارت در 4 جایگاه


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: تلاش برای رفع مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت در سطح استان و کشور در حال انجام است در حال حاضر 54 واحد عرضه سوخت استان در زمینه خد مات رسانی با نرخ 3هزار تومان بنزین انجام می شود.

- عبدالله گیتی منش در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اختلال در بخشی از سیستم سامانه هوشمند در جایگاه های سوخت کشور و استان کردستان از ظهر دیروز همزمان با سراسر کشور اتفاق افتاده که تلاش برای رفع آن در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی، از همان لحظه بروز این اختلال به منظور رفاه و ادامه خدمت رسانی به مردم، بلافاصله تیم های تخصصی به جایگاه ها سطح استان اعزام شدند تا تلمبه ها را از مدار خارج و مردم بتوانند با نرخ آزاد 3 هزار تومانی و و نفتگاز با نرخ 600 تومان سوخت گیری کنند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، در حال حاضر 54 جایگاه از 85 جایگاه مربوط به نفت و گاز در استان سوخت رسانی به ویژه در سنندج مرکز کردستان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و در 4 جایگاه مهم نیز سوخت گیری به صورت هوشمند و با کارت انجام می شود.

گیتی منش با بیان اینکه تا حل مشکل سیستم، فعلا با نرخ آزاد سوخت گیری در کشور و استان انجام می شود، عنوان کرد: این مشکل کشوری بوده و هیچ برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجدد54 جایگاه عرضه سوخت در کردستان/امکان سوخت گیری با کارت در 4 جایگاه

فعالیت مجدد54 جایگاه عرضه سوخت در کردستان/امکان سوخت گیری با کارت در 4 جایگاه