مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-27سياسي

محتوای برنامه های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشد


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: محتوای برنامه های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشد و در این صورت می توان شاهد تحولاتی شگرف بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: محتوای برنامه های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشد و در این صورت می توان شاهد تحولاتی شگرف بود.

حجت الاسلام حسن شعبانی در دیدار با رییس سازمان جهاددانشگاهی استان، تأکید کرد: نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه های اجرایی هستیم تا برنامه های فرهنگی که در حوزه های مختلف انجام می شود با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام برسد.

وی، با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در سطح جامعه، اظهار کرد: بعد از اجرای برنامه های فرهنگی ادعای خوب بودن برنامه را داریم ولی متاسفانه سنجه علمی در این خصوص نداریم.

هدف ما این است که با معیار علمی برنامه های فرهنگی اجرا شده سنجش و بررسی شود که این برنامه ها چقدر توانسته در بین مخاطبان مورد توجه واقع شود.

رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، در این دیدار با بیان اینکه جهاددانشگاهی همواره منشأ فعالیت ها و برنامه های فرهنگی اثرگذاری در کشور بوده است، گفت: جهاددانشگاهی خوشبختانه در عرصه های مختلف فعال بوده و کارهای بزرگی را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای برنامه های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشد

محتوای برنامه های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشد