مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-27بين الملل

سالیوان: آمریکا و کره جنوبی درخصوص کره شمالی همسو هستند


جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که آمریکا و کره جنوبی درخصوص نیاز به تعامل دیپلماتیک با کره شمالی همسو هستند؛ اما تدابیر در مورد اینکه چه زمانی و چه اقداماتی باید برای بازگرداندن کره شمالی به میز مذاکره انجام شود، - جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که آمریکا و کره جنوبی درخصوص نیاز به تعامل دیپلماتیک با کره شمالی همسو هستند؛ اما تدابیر در مورد اینکه چه زمانی و چه اقداماتی باید برای بازگرداندن کره شمالی به میز مذاکره انجام شود، احتمالا متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، اظهارات سالیوان در بحبوحه تلاش کره جنوبی برای اعلام پایان جنگ دو کره بیان می شود که می تواند همچون کاتالیزوری برای از سر گرفتن گفت وگو با کره شمالی عمل کند.

سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید گفت: ما ممکن است تا حدودی دیدگاه های متفاوتی درخصوص توالی دقیق، زمان بندی یا شروط برای گام های مختلف را داشته باشیم.

اما اساسا به این موضوع آگاه هستیم که تنها در صورتی که از طریق دیپلماسی عمل کنیم، نتیجه موثری به دست خواهد آمد.

اظهارات سالیوان همچنین پس از دیدار سونگ کیم، نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی و نو کیو-دوک، همتای کره جنوبی خود، بیان شد که در آن کیم گفت که کشورها به بحث درخصوص راه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالیوان: آمریکا و کره جنوبی درخصوص کره شمالی همسو هستند

سالیوان: آمریکا و کره جنوبی درخصوص کره شمالی همسو هستند