مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-27اجتماعي

دستگیری شکارچیان آهو در منطقه حفاظت شده کاغذکنان


رییس اداره محیط زیست شهرستان میانه از دستگیری شکارچیان آهوان در منطقه حفاظت شده کاغذ کنان این شهرستان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره محیط زیست شهرستان میانه از دستگیری شکارچیان آهوان در منطقه حفاظت شده کاغذ کنان این شهرستان خبرداد.

حیدرعلی امیرزاده در جمع خبرنگاران، گفت: مـأمورین یگـان حفاظت محیط زیست پاسـگاه محیط بانی شـهر آقکند در مأموریت گشت و کنـترل در منطقه حفـاظت شـده کاغـذکنان، مســیر زیستگاههای آهوان مابین خیرآباد- دنبلی دو نفر شکارچی غیر مجاز را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متخلفین برخلاف مقررات شــکار و بصورت غیرمجاز با یک قبضه اسلحه قاچاق اقـدام به پروژکتور کشـی در زیسـتگاههای آهوان منطقه کرده بوند.

وی افزود: از این شکارچیان تعدادی ادوات شکار شامل یک قبضه سلاح شکاری با مشخصات دو لول کوسه، کالیبر 12 غیر مجاز، ،یک دسـتگاه پروژکتور و تعداد 2 عدد فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط و پرونده پس از تکمیل جهت طی مراحل قانونی به قوه قضایی ارجاع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، رییس اداره محیط زیست شهرستان میانه با بیان این که منطقه حفاظت شده کاغذکنان میانه حدود 60 هزار هکتار وسعت دارد و جمعیت آهوها تحت شرایط فصلی و جوی درمنطقه حفاظت شده کاغذکنان در نوسان است، ازعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان آهو در منطقه حفاظت شده کاغذکنان

دستگیری شکارچیان آهو در منطقه حفاظت شده کاغذکنان