مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-27اقتصادي

رنج کشاورزان قطب گوجه کشور از نبود کارخانه رب/ خلایی که دلالان پر کردند!


عدم وجود کارخانه رب گوجه فرنگی در شهرستان دشتی موجب شده تا دلالان از این خلأ سوء استفاده کرده تا محصول را به قیمت خیلی ارزان از کشاورزان خریداری کنند و در دیگر استان ها برای کارخانه تولید رب بفرستند.

- خبرگزاری فارس- شهرستان دشتی، آزاده حیدری نسب: صنایع غذایی به عنوان یکی از صنایع اصلی کشور، حجم زیادی از اشتغال و جریان اقتصادی را به خود اختصاص داده است.

خیلی از محصولات کشاورزی به علت اینکه امکان نگهداری آنها به صورت طولانی مدت نیست و قابلیت تبدیل و توزیع به صورت خشکبار نیز ندارند، می توان به صورت رب، کمپوت، کنسرو و .

مورد فرآوری قرار داد و مدت زمان بیشتری قابلیت نگهداری پیدا کنند.

از جمله محصول گوجه فرنگی که می تواند مازاد فروش روزانه آن در مناطقی که کشت و تولید آن بسیار زیاد است، به صورت رب فرآوری شده و در اختیار مصرف کننده های داخلی و خارجی قرار گیرد.

به این منظور فرایندهای مختلفی در خط تولید رب گوجه فرنگی کارخانه ها روی محصول انجام می گیرد تا رب گوجه فرنگی که محصولی با قابلیت ماندگاری بالا و مناسب مصرف خانواده هاست تولید شده وروانه بازار مصرف شود.

سالانه حجم زیادی از گوجه فرنگی تولید شده در بخش کشاورزی روانه کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی می شوند تا مورد فرآوری قرار بگیرند، به همین سبب کارخانه های آب گوجه فرنگی جز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج کشاورزان قطب گوجه کشور از نبود کارخانه رب/ خلایی که دلالان پر کردند!

رنج کشاورزان قطب گوجه کشور از نبود کارخانه رب/ خلایی که دلالان پر کردند!