مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-27اقتصادي

وضعیت105 جایگاه سوخت در هرمزگان عادی شد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان گفت: با تلاش 14 تیم تخصصی سامانه هوشمند، شمار جایگاه های فعال استان به 105 مورد رسیده است و سوخت گیری در آنها جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فضل اله اکبری صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای عنوان کرد: بلافاصله پس از اطلاع از قطع ارتباط سامانه هوشمند جایگاه ها با مرکز در یک اقدام فوری 14 تیم تخصصی از کارشناسان سامانه هوشمند به اقصی نقاط استان اعزام شدند.

وی افزود: بمنظور جلوگیری از توقف سوخت گیری این کارشناسان با مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت نسبت به راه اندازی تک تک نازل های هر جایگاه بصورت آفلاین و با نرخ دوم اقدام کردند که تا شب گذشته برای 85 باب جایگاه از مجموع 164 باب جایگاه استان امکان سوختگیری فراهم شد که این میزان تا ساعت 9 صبح چهارشنبه 5 آبان ماه به یکصد و پنج جایگاه افزایش یافته است.

فضل اله اکبری با تشکر از صبوری و همکاری شهروندان و هم استانی های گرامی ادامه داد: در تلاشیم با سرعت بیشتری کلیه جایگاه ها به چرخه خدمت رسانی بازگردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با اشاره به اینکه برای اتصال مجدد به سامانه هوشمند و امکان استفاده از کارت سوخت با قیمت یارانه ای فرآیند طولانی تری باید طی شود گفت: به موازات تلاش برای راه اندازی جایگاه ها اقدامات لازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت105 جایگاه سوخت در هرمزگان عادی شد

وضعیت105 جایگاه سوخت در هرمزگان عادی شد