مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-27سياسي

«محسن نایبی»به عنوان سرپرست معاون امنیتی استاندار تهران معرفی شد


«محسن نایبی»طی حکمی از سوی استاندار تهران به عنوان سرپرست معاون امنیتی و انتظامی استاندار معرفی شد.

- ، محسن نایبی طی حکمی از سوی محسن منصوری، استاندار تهران به عنوان سرپرست معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران معرفی شد.

در متن این حکم آمده است؛ با عنایت به مراتب شایستگی، تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران منصوب می شوید.

سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، تلاش در جهت تحقق برنامه های امنیتی و انتظامی دولت، تقویت و ارتقا توان انتظامی، رصد کلیه رخدادهای امنیتی در سطح استان و اتخاذ تدابیر فعالانه در مواجهه با مسائل، بالا بردن سطح امنیت عمومی در جامعه، برنامه ریزی و اقدام مناسب جهت کنترل و مبارزه با شیوع بیماری کرونا با همکاری مبادی ذیربط، توسعه زیرساخت های امنیتی و انتظامی و ارتقا مؤلفه های پدافند غیرعامل، برنامه ریزی برای تحقق امنیت مردم پایه با استفاده از ظرفیت شورای تأمین استان، دستگاه های مرتبط و نهادهای مردمی به ویژه جوانان مؤمن و انقلابی از اهم نکات مورد انتظار می باشد.

امید است با اتکال به خداوند منان، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در انجام وظایف قانونی و مأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محسن نایبی»به عنوان سرپرست معاون امنیتی استاندار تهران معرفی شد

«محسن نایبی»به عنوان سرپرست معاون امنیتی استاندار تهران معرفی شد