مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-27بين الملل

ایران از تمامی ابتکارات منطقه ای در مساله افغانستان حمایت می کند


سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه طی بیانیه ای با اشاره به برگزاری نشست کشورهای همسایه افغانستان در تهران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از تمامی ابتکارات منطقه ای در مساله افغانستان حمایت کرده و ضمن ایفای نقش فعال اعتقاد جدی دارد فراگیر بودن پلتفرم .

- سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه طی بیانیه ای با اشاره به برگزاری نشست کشورهای همسایه افغانستان در تهران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از تمامی ابتکارات منطقه ای در مساله افغانستان حمایت کرده و ضمن ایفای نقش فعال اعتقاد جدی دارد فراگیر بودن پلتفرم ها به نفع صلح و امنیت منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از همسایگان مهم جمهوری اسلامی افغانستان که مستقیما از حوادث آن کشور تاثیر می پذیرد، اهمیت بسیاری برای تقویت همکاری های منطقه ای در جهت کمک به روند برقراری ثبات، توسعه امنیت و تشکیل دولت فراگیر در افغانستان با تسهیل ارائه کمک های بشردوستانه به مردم آن کشور قائل است.

پس از برگزاری اولین نشست مجازی کشورهای همسایه افغانستان در پاکستان، دومین نشست وزرای امور خارجه کشورهای همسایه افغانستان در تاریخ 5 آبان 1400 در تهران برگزار می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از تمامی ابتکارات منطقه ای در مساله افغانستان حمایت می کند

ایران از تمامی ابتکارات منطقه ای در مساله افغانستان حمایت می کند