مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-27اقتصادي

بازگشت 60 درصد جایگاه های سوخت فارس به مدار


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس اعلام کرد که با راه اندازی 60 درصدی جایگاه های سوخت و همچنین با ذخیره مناسب، فرایند سوخت رسانی در استان تسریع شده و بی وقفه در حال انجام است.

- اسدالله طاهری چهارشنبه 5 آبان با اشاره به اختلال پیش آماده در بخشی از سامانه هوشمند در جایگاه های سوخت، به خبرنگاران گفت: در حال حاضر سوختگیری در جایگاه های استان بدون وقفه و مشکل در حال انجام است و تاکنون حدود 60 درصد از جایگاه راه اندازی و درحال خدمات رسانی به مردم هستند.

او ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب مردم فارس، افزود: با تمهیدات انجام شده بلافاصله پس از ایجاد اختلال نرم افزاری پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، بیش از 50 تیم عملیاتی متشکل از کارشناسان منطقه و نواحی تشکیل و برای راه اندازی به جایگاه های سطح استان اعزام و نسبت به فعال سازی مجاری عرضه بصورت آفلاین اقدام کردند.

طاهری همچنین با تقدیر از همراهی مالکین جایگاه ها و شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی در توزیع بموقع سوخت به مردم اظهارکرد: از 296 باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین ونفتگاز ) در سطح استان تاکنون بیش از 180 باب فعال و در حال ارائه خدمات به مردم هستند و مابقی جایگاه ها بزودی راه اندازی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 60 درصد جایگاه های سوخت فارس به مدار

بازگشت 60 درصد جایگاه های سوخت فارس به مدار