مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-27ورزشي

تیم ناهماهنگ برادران عالمیان/ سرمربی پینگ پنگ: بازیکنان را در اختیار نداریم


برادران عالمیان تمرینات خوبی در فرانسه انجام می دهند و نتایجی که می گیرند بیانگر این مساله است؛ اما هماهنگی بیش تر آن ها برای بازی دوبل کمی مشکل است.

- تیم ناهماهنگ برادران عالمیان/ سرمربی پینگ پنگ: بازیکنان را در اختیار نداریم سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: برادران عالمیان تمرینات خوبی در فرانسه انجام می دهند و نتایجی که می گیرند بیانگر این مساله است؛ اما هماهنگی بیش تر آن ها برای بازی دوبل کمی مشکل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان 23 تا 29 نوامبر (2 تا 8 آذر) در آمریکا برگزار می شود.

ایران سه بازیکن در این مسابقات دارد که نوشاد و نیما عالمیان در دو نفره و نوشاد عالمیان و امیر حسین هدایی در انفرادی به رقابت می پردازند.

نکته قابل توجه که در قهرمانی آسیا هم به چشم آمد نیاز به برادران عالمیان به هماهنگی بیش تر در تیم دو نفره است.

آن ها بلافاصله پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا به فرانسه رفتند تا به تیم های خود برای حضور در لیگ این کشور اضافه شوند و به نظر نمی رسد فرصت چندانی برای هماهنگی بیش تر برای قهرمانی جهان داشته باشند.

جمیل لطف اله نسبی، سرمربی تیم ملی در گفت وگو با ایسنا درباره ی این مساله و این که چقدر امکان هماهنگی بیش تر این دو برادر تا مسابقات قهرمانی جهان وجود دارد، بیان کرد: نوشاد و نیما با تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ناهماهنگ برادران عالمیان/ سرمربی پینگ پنگ: بازیکنان را در اختیار نداریم

تیم ناهماهنگ برادران عالمیان/ سرمربی پینگ پنگ: بازیکنان را در اختیار نداریم