مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-27سياسي

برای بهبود شاخص های کلان اقتصادی، دولت به فرصت بیشتری نیاز دارد


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای بهبود شاخص های کلان اقتصادی به فرصت زیادتری برای موفقیت نیاز دارد.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای بهبود شاخص های کلان اقتصادی به فرصت زیادتری برای موفقیت نیاز دارد.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت وگو با ایسنا درباره این سخن رییس جمهور که نباید اقتصاد و معیشت مردم را به مذاکره با خارج گره بزنیم، اظهار کرد: دو سیاست وجود دارد که روسای جمهور برای اداره کشور اتخاذ می کنند که یکی از این سیاست ها این است که معیشت مردم و اقتصاد را به مذاکرات و سیاست خارجی گره بزنند و راه دوم گره نزدن آن به اقتصاد است.

وی افزود: در دولت قبل معیشت مردم به مذاکرات برجام گره زده شد که اجرا نشدن مفاد برجام شرایط اقتصادی را برای مردم مشکل کرد، اما دولت سیزدهم تصمیم گرفته است که معیشت مردم را به اقتصاد گره نزند به این معنا که در ادامه مذاکرات برجامی در صورت موفقیت یا عدم موفقیت، مسیر اصلاح معیشت مردم را در پیش خواهند گرفت تا معیشت مردم را به سرو سامان برسانند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه دولت موفقیت های نسبی در اقتصاد داشته است، گفت: برای مثال قوه مجریه در مهار قیمت سیمان موفق بوده است، اما در تنظیم قیمت ها در بازار، مهار تورم و بهبود شاخص های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بهبود شاخص های کلان اقتصادی، دولت به فرصت بیشتری نیاز دارد

برای بهبود شاخص های کلان اقتصادی، دولت به فرصت بیشتری نیاز دارد