مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-27سياسي

حمله سایبری از یک کشور خارجی بود


این حملات آنچنان گسترده بوده که همه 4300 پمپ بنزین و جایگاه سوخت در کشور دچار اختلال شدند.

نظر نهایی در مورد این حمله سایبری 7 و یا 10 روز آینده اعلام خواهد شد - سید ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: اختلال در سیستم های چهار هزار و 300 جایگاه سوخت رسانی کشور ناشی از یک حمله گسترده سایبری بود که هم اکنون مهار شد و امیدواریم تا فردا تمام جایگاه های سوخت به وضعیت عادی بر گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فیروزآبادی سه شنبه شب در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما افزود: همانطور که در اطلاعیه این مرکز آمده است حمله سایبری به ما گزارش شده و هم اکنون کارشناسان فضای مجازی سرگرم بررسی این حملات هستند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور یادآور شد: این حملات آنچنان گسترده بوده که همه 4300 پمپ بنزین و جایگاه سوخت در کشور دچار اختلال شدند.

وی با بیان اینکه نظر نهایی در مورد این حمله سایبری 7 و یا 10 روز آینده اعلام خواهد شد، گفت: احتمال دارد این حمله نیز همانند حمله سایبری به سیستم های راه آهن جمهوری اسلامی ایران از طریق خارج از کشور انجام شده باشد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد: سازمان ها و نهادها مسئول حملات سایبری به سیستم های و سامانه های خود هستند و هرگونه برطرف کردن اختلال در سیستم ها زمان بر هستند و باید سیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری از یک کشور خارجی بود

حمله سایبری از یک کشور خارجی بود