مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-27اقتصادي

کمبود مرغ و افزایش سرسام آور قیمت آن در مشهد


سخنگوی کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: قیمت مصوب گوشت مرغ گرم در بازار استان به هیچ وجه رعایت نمی شود و هم اینک قیمت میانگین آن به ازای هر کیلوگرم بین 300 تا 330 هزار ریال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، کمبود مرغ در سطح شهر مشهد و دوندگی شهروندان برای یافتن مرغ کشتار روز به قیمت مصوب موجب شده تا آن هایی که مرغ کشتار روز در اختیار دارند قیمت مرغ را از کیلویی 24 هزار و 500 تومان به کیلویی 30 تا 35 هزار تومان ارتقا دهند.

البته این نرخ ها در مورد مرغ های تکه شده بسیاری نجومی تر است زیرا قیمت یک کیلو سینه مرغ در فروشگاه های مواد غذایی مشهد به 65 هزار تومان و حدود سه برابر قیمت تعزیراتی رسیده است.

ران مرغ که در همین ابتدای مهرماه کیلویی 20 هزار تومان خریدار بیشتری نداشت این روزها توانسته قیمت خود را به کیلویی 45 هزار تومان برسد که این قیمت ها آه از نهان مصرف کنندگان درآورده است.

در حال حاضر بازار مرغ های تکه شده به دلیل اینکه سود خوبی برای فروشندگان دارد بیش از هر زمانی داغ شده است و با وجود ممنوعیت و محدودیت های اعلام شده برای تکه کاری و قیمت های غیر مصوب اما مسئولان هم چنان نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند.

حسین اعتمادی یکی از بارفروشان مرکز توزیع مرغ در میدان استقلال مشهد در پاسخ به سئوال ما که قیمت 35 هزار تومان به ازای هر کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ و افزایش سرسام آور قیمت آن در مشهد

کمبود مرغ و افزایش سرسام آور قیمت آن در مشهد