مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:402021-10-27دانش

زلفی گل: قوانین بخش نظارت و ارزیابی توسعه آموزش عالی باید به روزرسانی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم؛ محمدعلی زلفی گل در هجدهمین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی با تاکید بر اهمیت و نقش نظارت و ارزیابی در توسعه آموزش عالی گفت: - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اهمیت و نقش نظارت و ارزیابی در توسعه آموزش عالی گفت: باید قوانین و دستورالعمل های این بخش را به روزرسانی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم؛ محمدعلی زلفی گل در هجدهمین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی با تاکید بر اهمیت و نقش نظارت و ارزیابی در توسعه آموزش عالی گفت: باید قوانین و دستورالعمل های این بخش را به روزرسانی و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت یکپارچه در کشور پیاده سازی کنیم.

وی اظهار داشت: تاسیس مرکزی واحد در وزارت علوم با نام مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی اقدام مثبتی بود که در گذشته صورت گرفته و اثرات خوبی نیز داشته است.

با استفاده از تجربه این مرکز می توانیم طرح نوینی را برای بحث نظارت و ارزیابی تعریف کنیم که در این زمینه فعال شدن بخش نظارت در حوزه هر معاونت قابل بررسی است.

وزیر علوم با اشاره به اینکه برای استمرار نظارت ها و بازرسی های میدانی از موسسات آموزش عالی به افزایش نیروی انسانی نیاز است، گفت: در این بخش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل: قوانین بخش نظارت و ارزیابی توسعه آموزش عالی باید به روزرسانی شود

زلفی گل: قوانین بخش نظارت و ارزیابی توسعه آموزش عالی باید به روزرسانی شود