مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-27بين الملل

درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین از بلژیک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از بلژیک خواست برای حمایت از راه حل دوکشوری و نجات آن، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از بلژیک خواست برای حمایت از راه حل دوکشوری و نجات آن، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با الیان تیلیو، رییس پارلمان بلژیک در بروکسل اظهار کرد: اکنون که دولت اسراییل سیاست توسعه شهرک سازی ها، تصرف اراضی و نابودی هر فرصتی برای تشکیل کشور فلسطین را در پیش گرفته، زمان مناسبی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین جهت حمایت از راه حل دوکشوری است.

تاکنون از مجموع 193 کشور 139 کشور یعنی 70 درصد کشورهای جهان کشور فلسطین را به رسمیت شناخته اند.

اشتیه در ادامه دیدار خود با تیلیو، تخلفات مستمر رژیم اشغالگر در حق مردم فلسطین از جمله تصرف اراضی، تخریب خانه ها، سرقت منابع آب آنها، افزایش اقدامات تروریستی شهرک نشین ها، استمرار محاصره نوار غزه، توقف روند بازسازی غزه و ممانعت از برگزاری انتخابات فلسطین در قدس اشغالی را یادآور شد.

طبق بیانیه ای که پیشتر ابراهیم ملحم، سخنگوی دولت فلسطین منتشر کرده بود، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه سفر اروپایی را با هدف جلب حمایت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین از بلژیک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین

درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین از بلژیک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین