مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-27سياسي

آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها در چهار نقطه از فارس


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس از عملیات مقابله با تصرف حریم و بستر چهار رودخانه استان خبر داد و اعلام کرد که گروه های کشت و بازرسی این شرکت، - ایسنا/فارس معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس از عملیات مقابله با تصرف حریم و بستر چهار رودخانه استان خبر داد و اعلام کرد که گروه های کشت و بازرسی این شرکت، اقدام به آزادسازی مسیرهای مسدود شده کرده اند.

کرامت الله کریمی مزیدی گفت: بخشی از حریم و بستر رودخانه رودبال در روستای پل شکسته استهبان، مسیل اکبرآباد بیغرد در خنج، رودخانه شهرک ملک آباد در فورگ داراب و رودخانه شور در جهرم مورد تصرف و تخریب غیرمجاز قرار گرفته بود که حضور به موقع گروههای گشت و بازرسی، این تصرف ها را برطرف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آب منطقه ای فارس، کریمی مزیدی ادامه داد: تصرف کنندگان در حریم و بستر این رودخانه ها در حال گودبرداری، خاکبرداری، کاشت درخت و دپوی خاک بودند که عملیات فوق با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی آنان را ناکام گذاشت.

کریمی مزیدی تاکید کرد: تصرف و تخریب حریم و بستر رودخانه ها و مجاری آبی استان جرم محسوب می شود و پیگرد قضایی را بدنبال دارد، لذا هم استانی های عزیز به منظور جلوگیری از حوادث ناگواری مالی و جانی که از این گونه تخریب ها و تصرف ها، از هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها در چهار نقطه از فارس

آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها در چهار نقطه از فارس