مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-27ورزشي

سیگار فروش؛ دارنده 7 مدال جهانی در تبریز!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ایوب بهتاج در جلسه علنی فوق العاده شماره 21 که در راستای گسترش تعامل و همکاری و توضیح اقدامات انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در این جلسه شورا حضور داشت، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی در زمینه جذب بودجه همواره گام های مثبتی برداشته و تلاش کرده تا همایش ها و مسابقات ورزشی را به مرحله اجرا برساند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت سمن ها در آذربایجان شرقی بیان کرد: 259 سمن در سطح استان فعال بوده که بیش از 200 موردش در زمینه های مختلف صرفاً در تبریز فعالیت می کنند اما مکانی برای تجمیع آنها نبوده تا نسبت به برگزاری برنامه های خود اقدام کنند.

بهتاج افزود: شهرداری اگر بتواند یکی از فرهنگسراها و یا مکانی را برای برگزاری برنامه های این سمن ها اختصاص دهد، شاهد حرکت های بسیار ارزشمند در سطح شهر تبریز خواهیم شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: شهرداری و شورای شهر تبریز می توانند از نظرات مفید و ارزشمند جوانان نخبه و فهیم در زمینه مشاوره و اجرای برنامه های مختلف استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با مشاوره های پیش از ازدواج اظهار کرد: مشاوران در حوزه ازدواج و ورزش در سطح شهر فعال هستند که میتوان از وجود آنها نیز بهره جست و از توانایی هایشان استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگار فروش؛ دارنده 7 مدال جهانی در تبریز!

سیگار فروش؛ دارنده 7 مدال جهانی در تبریز!