مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-27سياسي

احتمال انتقال مرکز اسناد و کتابخانه ملی قزوین به زنجان!


مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین گفت: ما نیاز به تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه ها داریم اگر همکاری با ما در استان صورت نگیرد در آینده این سازمان از قزوین جدا می شود و به عنوان زیرمجموعه ای از استان زنجان، - در آن استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و از قزوین حذف خواهد شد در حالی که قزوین از تاریخ غنی برخوردار است.

امیرحسین حاتمی شب گذشته چهارم آبان با حضور در صحن علنی شورای شهر قزوین با بیان اینکه این سازمان از سال 92 فعالیت خود را در قزوین آغاز کرده است، تصریح کرد: مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین به عنوان یک نهاد خدماتی در سال 92 با هدف حفاظت، ساماندهی و نگهداری از میراث مکتوب و اسناد بومی فرهنگ قزوین فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در بخش اسنادی ما 2 وظیفه مهم داریم طبق قانون اسناد ملی کلیه دستگاه های دولتی بعد از 15 تا 20 سال اسناد راکد و آرشیو بایگانی خود را باید در اختیار ما قرار دهند، بعد از کارشناسی اسنادی که باید امحا شود را به تهران ارسال و اسناد قابل آرشیو شدن را نگهداری می کنیم، شهرداری در این خصوص همکاری خوبی با ما دارد و اسناد ارزشمندی را در اختیار ما قرار داده است.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین اظهار کرد: وظیفه دوم ما شناسایی، گردآوری و ثبت اسناد غیردولتی است که در اختیار مردم قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال انتقال مرکز اسناد و کتابخانه ملی قزوین به زنجان!

احتمال انتقال مرکز اسناد و کتابخانه ملی قزوین به زنجان!