مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-27اقتصادي

نیاز به بودجه برای اتمام بیش از 126 پروژه ورزشی نیمه تمام در سیستان و بلوچستان


مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 126 پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که جهت تکمیل آنها نیاز به بودجه داریم .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 126 پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که جهت تکمیل آنها نیاز به بودجه داریم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- ادهم کرد افزود: 13 پروژه مهم حوزه ورزش و جوانان که رشد فیزیکی بالایی دارد از اولویت های اداره کل جهت تکمیل است.

وی یادآور شد: پروژه مهم سالن کشتی زابل تا ماه دیگر جهت بهره برداری آماده می شود که یکی از مجهزترین سالنهای کشور بشمار می آید و همچنین چندین پروژه ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر آماده بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی اظهار کرد: دستگاه های دیگر هم باید به این موضوع توجه کنند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر شاهد رشد ورزش همگانی در استان باشیم و طی سه سال متوالی در بخش توسعه ورزش همگانی استان موفق به کسب رتبه دوم در سطح کشور شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: در حوزه قهرمانی نیز استان طی این چند سال رشد چشمگیری داشته و برای اولین بار در تاریخ ورزش استان ورزشکاری از این استان در المپیک حضور یافت و در اکثر رشته ها نیز قهرمانان بنامی داریم و این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به بودجه برای اتمام بیش از 126 پروژه ورزشی نیمه تمام در سیستان و بلوچستان

نیاز به بودجه برای اتمام بیش از 126 پروژه ورزشی نیمه تمام در سیستان و بلوچستان