مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-27سياسي

معاون هنری وزیر ارشاد: مردان هم بدحجابی دارند/ باید در مدولباس موثرتر باشیم


متأسفانه بد حجابی فقط در بین بانوان مشاهده نمی شود بلکه با موضوع بد حجابی مردان نیز مواجه هستیم که این امر حائز اهمیت می باشد.

- گروه زندگی: جلسه راهبردی کارگروه ساماندهی مد و لباس با حضور محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری و سید مجید امامی مشاور وزیر و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شد.

محمود شالویی ضمن بیان اینکه حجاب از دیرباز در فرهنگ ایران مطرح بوده حتی در ادیان گذشته ایران همچون دین زرتشت مسئله حجاب درآن بسیار با اهمیت است و در ادیانی چون یهود و مسیحی نیز این امر بسیار مورد توجه می باشد و همچنین افزود: در حوزه حجاب و عفاف و پوشش اسلامی ایرانی با توجه به موضوع دهکده جهانی باید بیشتر تلاش نماییم تا نتایج مفید و مؤثرتری در حوزه مد و لباس داشته باشیم.

وی افزود: متأسفانه بد حجابی فقط در بین بانوان مشاهده نمی شود بلکه با موضوع بد حجابی مردان نیز مواجه هستیم که این امر  حائز اهمیت می باشد.

سرپرست معاونت هنری در ادامه بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بین جامعه اعتباری دینی دارد و این موضوع باعث می شود رسالت ما برای مجوزهای صادر شده از جمله آموزشگاه ها، موسسات و .

بخصوص در حوزه مد و لباس بسیار سنگین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هنری وزیر ارشاد: مردان هم بدحجابی دارند/ باید در مدولباس موثرتر باشیم

معاون هنری وزیر ارشاد: مردان هم بدحجابی دارند/ باید در مدولباس موثرتر باشیم