مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-27سياسي

رفع مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان دغدغه مسئولان کشوری باشد


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: حل مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان باید دغدغه اصلی مسئولین کشوری باشد.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: حل مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان باید دغدغه اصلی مسئولین کشوری باشد.

عادل نجف زاده امروز 5 آبان در جلسه معلمان ،مدیران و مسئولین آموزش و پرورش خوی اظهار کرد: با تمام توان پیگیر تصویب رتبه بندی معلمان و تصویب قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان هستیم.

وی با اشاره به جایگاه معلمان و زحمت بی دریغ شان در تربیت مدیران آینده کشور گفت: بی شک آموزش و پرورش مهم ترین و یگانه ترین مرکز و کانال تعلیم و تربیت برای مدیران آینده کشور است و از این رو باید حل مشکلات معیشتی و رفاه و آشایش معلمان به دغدغه اصلی و اولویت کاری مسئولین کشوری تبدیل شود.

نجف زاده ایجاد مرکز تخصصی درمانی معلمان را از ضروریات مهم عنوان کرد و گفت : استفاده از توان فکری اقتصادی صاحب نظران برای ایجاد در آمدهای پایدار برای فرهنگیان باید مورد توجه قرار گیرد.

غلامرضا نظر علیلو مدیر آموزش و پرورش خوی نیز در این جلسه بابیان اینکه معلمان با اخلاص و ایثار تمام در تعلیم و تربیت دانش آموزان تلاش و فعالیت می کنند، اظهار کرد: اهتمام و توجه به حل مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان از ضروریات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان دغدغه مسئولان کشوری باشد

رفع مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان دغدغه مسئولان کشوری باشد