مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-27اجتماعي

همدانی ها جمعه منتظر بارش باران باشند


کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به سامانه ای که از جمعه وارد استان می شود، انتظار بارش تا روز یکشنبه را داریم.

- ایسنا/همدان کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به سامانه ای که از جمعه وارد استان می شود، انتظار بارش تا روز یکشنبه را داریم.

روح اله زاهدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز تا جمعه آسمان استان درگیر ابرناکی های گذرا به همراه رگبار و رعد وبرق است، اما در روز جمعه با وارد شدن سامانه بارشی، انتظار بارش تا روز یکشنبه را داریم.

وی ادامه داد: برای بارشی که از روز جمعه پیش بینی می شود، نمی توان مقدار دقیقی تعیین کرد اما انتظار ما این است که بین پنج تا 10 میلیمتر بارش داشته باشیم.

زاهدی با بیان افزایش دمای صبحگاهی از امروزخاطر نشان کرد: کمینه و بیشینه دما در شبانه روز گذشته در استان، با صفر درجه سانتیگراد سردترین دما و 20 درجه سانتیگراد گرمترین دما بوده است.

وی با اشاره به کمینه و بیشینه دما در استان اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته در شهرستان ها گرمترین شهرستان اسدآباد با 21 درجه سانتیگراد و گل تپه با صفر درجه سانتیگراد سردترین قسمت های استان بودند.

زاهدی افزود: از نظر شاخص های آلایندگی و کیفیت هوا شرایط قابل قبولی در استان حاکم است، اما ممکن در زمان بارش مقداری شرایط تغییرکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدانی ها جمعه منتظر بارش باران باشند

همدانی ها جمعه منتظر بارش باران باشند