مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-27اقتصادي

آغاز روند افزایشی کرونا در شرق کشور


به دنبال افزایش شهرهای قرمز کرونایی و ایجاد روند افزایشی در برخی استان های کشور، یک اپیدمیولوژیست و دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید19، - عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر مسعود یونسیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سیر افزایشی کرونا در برخی استان های کشور، گفت: آنچه که در حال حاضر مشهود است، این است که به نظر می رسد در شرق کشور روند کاهشی متوقف شده و حتی مقداری روند افزایشی بیماری آغاز شده است.

در استان هایی مانند خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و سیستان و بلوچستان روند مقداری افزایشی شده است.

البته میزان بروز در استانی مانند سیستان و بلوچستان خیلی پایین است، اما طبق آخرین گراف هایی که در نرم افزار ماسک ارائه شده، به نظر می رسد میزان بستری در این استان ها دارد مقداری آهنگ افزایشی پیدا می کند.

وی افزود: البته هنوز نمی توان به جرات گفت که آیا این ها یک افزایش با ثبات و پایدار خواهد بود یا اینکه ممکن است مجددا رو به کاهش برگردد.

به هر حال واقعیت این است که در کل کشور، سرعت کاهش موارد بیماری بسیار کم شده و استان های زیادی هم در شرایط افقی حرکت می کنند.

این شرایط افقی در این سطح مطلوب نیست، بلکه اگر در سطح پایین تری از میزان بروز و بستری به شرایط افقی می رسیدیم، مطلوب بود، اما اکنون اینطور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند افزایشی کرونا در شرق کشور

آغاز روند افزایشی کرونا در شرق کشور