مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-27بين الملل

لهستان به دنبال افزایش نیروهای ارتش است


ارتش لهستان اعلام کرده که برنامه هایی را برای دو چندان کردن نیروهای ارتش در نظر دارد چون این کشور با چالش های امنیتی و مهاجرتی در مرز شرقی خود روبروست.

- ارتش لهستان اعلام کرده که برنامه هایی را برای دو چندان کردن نیروهای ارتش در نظر دارد چون این کشور با چالش های امنیتی و مهاجرتی در مرز شرقی خود روبروست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری دویچه وله، دولت لهستان لایحه دفاع ملی را روز سه شنبه اعلام کرد که می تواند باعث تقویت گسترده ارتش این کشور شود.

یاروسلاو کاچینسکی، رهبر حزب حاکم قانون و عدالت لهستان که معاون نخست وزیر هم هست گفته که این لایحه پاسخی به وضعیت کنونی جهان و جغرافیای سیاسی لهستان است.

وی در نشست خبری در ورشو به جاه طلبی های گسترده روسیه و چالش های مهاجرتی در مرز شرقی با بلاروس به عنوان چالش های اصلی امنیتی برای لهستان اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کنیم، باید بر اساس قانون قدیمی یعنی اگر صلح می خواهید، برای جنگ آماده شوید عمل کنیم.

هم معاون نخست وزیر و هم ماریوش بلاشزاک ، وزیر دفاع لهستان مشترکا لایحه دفاعی را تقدیم کرده اند.

بر اساس این لایحه، تعداد سربازان ارتش لهستان قرار است به بیش از دو برابر تعداد کنونی شود و از 110 هزار تن به 250 هزار تن برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لهستان به دنبال افزایش نیروهای ارتش است

لهستان به دنبال افزایش نیروهای ارتش است