مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-27ورزشي

حکایت رنج های هاکی بازان سیستان وبلوچستان/ کارشکنی برای حضور در تیم ملی!


قصه پر غصه ورزش در سیستان و بلوچستان مرثیه ای است که در سال های اخیر اشک بسیاری از پیشکسوتان و ورزشکاران استان را در آورده و آنان را نسبت به ادامه کار و تلاش ناامید کرده است.

- - گروه استان ها؛ سیستان و بلوچستان همواره گهواره ای گرم برای پرورش استعدادهایی بوده که توانسته اند علیرغم وجود محرومیت ها و عقب ماندگی های تاریخی، بازهم راه خود را به سوی سکوی بلند قهرمانی پیدا کنند و با کمترین حمایت ها، به افتخارات قابل توجهی در سطح ملی و بین المللی دست یافته و باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شوند.

کهکشانی عظیم از استعدادهایی که سالهاست همچون ستاره در آسمان رشته های مختلف ورزشی خودنمایی می کند و گاهی تنها به دلیل کم توجهی و عدم حمایت برخی نهادهای دولتی که از قضا متولیان توسعه و تقویت ورزش نیز محسوب می شوند، می سوزند و در بهترین حالت مجبور به کنار گذاشتن ورزش حرفه ای و سرگرم شدن با حرفه ای نه چندان مطلوب برای تأمین معاش می شوند.

قصه پر غصه ورزش در سیستان و بلوچستان مرثیه ای است که در سال های اخیر اشک بسیاری از پیشکسوتان و ورزشکاران استان را در آورده و آنان را نسبت به ادامه کار، تلاش و دغدغه مندی برای رشد و تعالی ورزش در این منطقه از کشور دلسرد کرده است؛ سریالی ادامه دار که این قسمت از آن به ورزشی خاص و کمتر دیده شده در استان یعنی هاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت رنج های هاکی بازان سیستان وبلوچستان/ کارشکنی برای حضور در تیم ملی!

حکایت رنج های هاکی بازان سیستان وبلوچستان/ کارشکنی برای حضور در تیم ملی!