مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-27اجتماعي

نشست علمی «نقش تحول دیجیتال بر سیستم های مدیریت دانش» برگزار می شود


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل گفت: نشست علمی «نقش تحول دیجیتال بر سیستم های مدیریت دانش به عنوان مزیت رقابتی پایدار در منابع انسانی سازمان ها در شرایط پسا کرونا (چالش ها و راهکارها)» در اردبیل برگزار می شود.

- نشست علمی نقش تحول دیجیتال بر سیستم های مدیریت دانش برگزار می شود ایسنا/اردبیل رییس مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل گفت: نشست علمی نقش تحول دیجیتال بر سیستم های مدیریت دانش به عنوان مزیت رقابتی پایدار در منابع انسانی سازمان ها در شرایط پسا کرونا (چالش ها و راهکارها) در اردبیل برگزار می شود.

اسماعیل صبوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این نشست علمی 19 آذرماه برگزار شده و در آن سخنرانان به ارائه راهکارهای علمی روز دنیا در مورد منابع انسانی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی این نشست به صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: علاقه مندان از ساعت 11 تا 13 روز 19 آذرماه می توانند از طریق لینک http://vc1.

ttbz.

ir/ardebil در نشست حضور داشته باشند.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل با بیان اینکه شرکت در این نشست برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است، اضافه کرد: نشست علمی نقش تحول دیجیتال بر سیستم های مدیریت دانش به عنوان مزیت رقابتی پایدار در منابع انسانی سازمان ها در شرایط پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علمی «نقش تحول دیجیتال بر سیستم های مدیریت دانش» برگزار می شود

نشست علمی «نقش تحول دیجیتال بر سیستم های مدیریت دانش» برگزار می شود