مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-27سياسي

دلجویی ستاد نمازجمعه تهران از همسایگان دانشگاه تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، ستاد نمازجمعه تهران با صدور پیامی، از حضور شوق انگیز مردم و مسئولان در جشن اقامه مجدد نماز جمعه تهران، - ستاد نماز جمعه تهران، در اقدامی ابتکاری، با اهدای گل و یک بسته هدیه فرهنگی، از صبوری و همراهی همسایگان دانشگاه تهران تشکر و از مزاحمت های ناخواسته در طول سال های گذشته عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، ستاد نمازجمعه تهران با صدور پیامی، از حضور شوق انگیز مردم و مسئولان در جشن اقامه مجدد نماز جمعه تهران، که پس از 20 ماه با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، عطر وحدت و معنویت را در فضای پایتخت ایران اسلامی پراکند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را طنین انداز کرد، قدرشناسی کرد.

فراز هایی از این پیام به شرح زیر است: توفیق خادمی نمازگزاران ارجمند، در این مراسم عبادیی- سیاسی را قدر می دانیم خواهران و برادران نمازگزار! امکانات محدود و بضاعت اندکمان برای تکریم شما ارجمندان و فرزندان و نورچشمانمان را که همراه با خانواده در این رویداد حضور پیدا می¬کنند، هرگز در شأن شما مؤمنان و وفاداران به نظام و انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی ستاد نمازجمعه تهران از همسایگان دانشگاه تهران

دلجویی ستاد نمازجمعه تهران از همسایگان دانشگاه تهران