مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-27اجتماعي

بارندگی در 14 استان کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش باران در 14 استان کشور طی 48 ساعت آینده، از ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه (7 آبان) و تداوم بارندگی ها در برخی مناطق تا اواسط هفته آینده خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش باران در 14 استان کشور طی 48 ساعت آینده، از ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه (7 آبان) و تداوم بارندگی ها در برخی مناطق تا اواسط هفته آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه امروز (5 آبان) در سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش ‍‍پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما ‍‍پیش بینی می شود، اظهارکرد: در برخی نقاط هرمزگان و جنوب استان های سیستان و بلوچستان و کرمان وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است.

وی ادامه داد: بعدازظهر فردا (6 آبان) دامنه های زاگرس واقع در استان های لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی همچنین در ارتفاعات البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، وزش باد و بارش ‍‍پراکنده رخ می دهد.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی به غرب کشور از جمعه (7 آبان) گفت: در مناطقی از نوار غربی کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی در 14 استان کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه

بارندگی در 14 استان کشور/ ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه