مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-27ورزشي

نسل آینده فوتبال ایران را بشناسید/ مهدوی کیا رهبر تیمش را انتخاب کرد


با تغییر نسل فوتبال ایران و روی کار آمدن نفرات جدید در تیم ملی امید، مهدی مهدوی کیا نسل جدیدی از ستاره های آینده فوتبال ایران را معرفی کرد.

- با تغییر نسل فوتبال ایران و روی کار آمدن نفرات جدید در تیم ملی امید، مهدی مهدوی کیا نسل جدیدی از ستاره های آینده فوتبال ایران را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در مسابقات مقدماتی امیدهای آسیا با چهره جدیدی به میدان رفت و با پیروزی 4 بر صفر گام محکمی برای موفقیت در این گروه و صعود به مرحله بعدی برداشت.

تیم ملی ایران تا پیش از این در سال 98 در انتخابی المپیک و با سرمربیگری حمید استیلی به میدان رفته و نتوانسته بود به طلسم 44 ساله ناکامی در صعود به المپیک خاتمه دهد.

با این حال، آن نسل از فوتبالیست های ایران در حال حاضر در بهترین تیم های لیگ برتر بازی می کنند و برخی هم به عنوان لژیونر در کشورهای منطقه و اروپا شاغل هستند.

تیم ملی در دی 98 با بازیکنانی مانند مهدی قایدی، محمد محبی، الله یار صیادمنش، امید نورافکن، امیرحسین حسین زاده، عارف آغاسی، علی شجاعی، جعفر سلمانی، رضا شکاری، رضا دهقانی، متین کریم زاده و .

در گروه خود با حضور کره جنوبی، ازبکستان و چین سوم شد و از این مرحله بالاتر نرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل آینده فوتبال ایران را بشناسید/ مهدوی کیا رهبر تیمش را انتخاب کرد

نسل آینده فوتبال ایران را بشناسید/ مهدوی کیا رهبر تیمش را انتخاب کرد