مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-27اقتصادي

آغاز خدمت رسانی جایگاه های عرضه سوخت در هرمزگان


با تلاش بی وقفه کارکنان و متخصصان منطقه هرمزگان جایگاه های عرضه سوخت استان بتدریج به عرصه سوخت رسانی و خدمت  به مردم بازمی گردند.

- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان بلافاصله پس از اطلاع از قطع ارتباط سامانه هوشمند جایگاه ها با مرکز در یک اقدام فوری 14 تیم تخصصی از کارشناسان سامانه هوشمند به اقصی نقاط استان اعزام شدند.

فضل اله اکبری صبح امروز (پنجم آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: بمنظور جلوگیری از توقف سوختگیری این کارشناسان با مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت نسبت به راه اندازی تک تک نازل های هر جایگاه بصورت آفلاین و با نرخ دوم اقدام نمودند.

اکبری ادامه داد: تا شب گذشته برای85 باب جایگاه از مجموع 164 باب جایگاه استان امکان سوختگیری فراهم شد که این میزان تا ساعت 9 صبح چهارشنبه پنجم آبان ماه به یکصد و پنج جایگاه افزایش یافته است.

فضل اله اکبری با تشکر از صبوری و همکاری شهروندان و هم استانی های گرامی ادامه داد: در تلاشیم با سرعت بیشتری کلیه جایگاه ها به چرخه خدمت رسانی بازگردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با اشاره به اینکه برای اتصال مجدد به سامانه هوشمند و امکان استفاده از کارت سوخت با قیمت یارانه ای فرآیند طولانی تری باید طی شود گفت: به موازات تلاش برای راه اندازی جایگاه ها اقدامات لازم برای اتصال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خدمت رسانی جایگاه های عرضه سوخت در هرمزگان

آغاز خدمت رسانی جایگاه های عرضه سوخت در هرمزگان