مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-27اقتصادي

بازگشت 71 جایگاه سوخت در یزد به مدار عرضه/عرضه سوخت سهمیه ای در 3 جایگاه


مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان یزد گفت: در حال حاضر 71 جایگاه در سطح استان یزد به مردم سوخت آزاد عرضه می کنند.

- با اشاره به اینکه تلاش برای باز گرداندن جایگاه های سوخت به مدار عرضه ادامه دارد، اظهار داشت: استان یزد حدود 100 جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت گاز دارد که تاکنون 71 جایگاه در سطح استان به مدار عرضه بازگشته اند و سوخت آزاد به مردم عرضه می کنند.

وی یادآور شد: جایگاه سوخت شاهدیه، دانشگاه و صلاح نسب نیز به شرایط عادی بازگشته اند و مردم می توانند از این سه جایگاه، سوخت سهمیه ای دریافت کنند.

جلالی ادامه داد: برخی جایگاه ها نیز هنوز امکان ارائه خدمات به مردم را ندارند که تلاش برای وارد شدن این جایگاه ها به مدار عرضه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همه همکاران ما در تلاش برای رفع این مشکل تا ظهر امروز هستند اما از مردم انتظار صبوری و همراهی داریم و در صورتی نیاز ضروری به سوخت ندارند، به جایگاه ها مراجعه کنند.

جلالی عنوان کرد: مردم یزد همراهی خوبی داشته اند و امیدواریم با تداوم این همکاری بتوانیم مشکل موجود را هرچه سریعتر برطرف کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان یزد تاکید کرد: مردم باید بنزین آزاد را به نرخ 3 هزار تومان و گازوییل را به نرخ 600 تومان به ازای هر لیتر دریافت کنند و عرضه خارج از این نرخ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 71 جایگاه سوخت در یزد به مدار عرضه/عرضه سوخت سهمیه ای در 3 جایگاه

بازگشت 71 جایگاه سوخت در یزد به مدار عرضه/عرضه سوخت سهمیه ای در 3 جایگاه