مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-27حوادث

اهدای 14 قلم شی تاریخی به یگان حفاظت میراث فرهنگی کرمان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اهدای 14 قلم شی تاریخی به یگان حفاظت این اداره کل در شهرستان جیرفت خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اهدای 14 قلم شی تاریخی به یگان حفاظت این اداره کل در شهرستان جیرفت خبر داد.

سرهنگ سیدعلی حسینی امروز پنجم آبان ماه با اعلام این خبر با اشاره به اینکه اشیای اهدایی متعلق به دوره تاریخی و پیش از تاریخ است، اظهار کرد: این اشیا شامل کاسه، درپوش، پیاله کوچک، شی سفالی و حلقه و شی مفرغی می شود.

وی افزود: این اشیا توسط سه نفر از میراث بانان افتخاری منطقه جیرفت و از طریق تمهیدات اطلاعاتی و فرهنگ سازی های بومی و محلی اهدا شده است.

حسینی خواستار مشارکت تمامی مردم استان در اهدای اشیای تاریخی به یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان شد و گفت: مشارکت مردم در اهدای اشیای تاریخی و فرهنگی در ایجاد و توسعه موزه های این استان موثر است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اجرای طرح میراث بان افتخاری تاثیری زیادی در کشف و اهدای اشیای تاریخی داشته است که امیدواریم با تداوم این طرح افراد بیشتری در این زمینه همکاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 14 قلم شی تاریخی به یگان حفاظت میراث فرهنگی کرمان

اهدای 14 قلم شی تاریخی به یگان حفاظت میراث فرهنگی کرمان