مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:452021-10-27اقتصادي

آخرین وضعیت عرضه سوخت در سراسر کشور/ چند درصد جایگاه ها به مدار برگشتند؟


به دنبال بروز اختلال در جایگاه های سوخت از روز سه شنبه کار سوخت گیری دستی در استان های مختلف کلید زده شد، هم اکنون عمده پمپ های بنزین به مدار برگشته اند و پیگیری برای رفع مشکل ادامه دارد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: جایگاه های سوخت در استان های مختلف کشورمان از ساعت 11 روز سه شنبه به دلیل حمله سایبری با اختلال در توزیع سوخت با نرخ سهمیه کارت سوخت روبه رو شدند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم رقم زد.

این امر موجب ایجاد صفوف طولانی و ازدحام در مقابل جایگاه های عرضه سوخت شد، اما ساعاتی بعد از حادثه کار سوخت گیری دستی و آفلاین در شهرهای مختلف کشور کلید زده شده است.

با تلاش و پیگیری کارشناسان جایگاه سوخت عمده پمپ های جایگاه ها آفلاین یا دستی شدند تا مردم بتواند بدون کارت سوخت سوخت گیری کنند.

کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در آخرین اظهارنظر طی امروز صبح گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 2 هزار و 800 جایگاه در سراسر کشور به صورت آفلاین فعال شده و سوخت گیری در این جایگاه ها امکان پذیر شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 80 درصد جایگاه های سوخت فعال شده اند، افزود: حدود 240 جایگاه نیز به صورت سامانه ای راه اندازی شده و در این جایگاه ها عرضه سوخت با استفاده از کارت سوخت هوشمند و به صورت سهیم های نیز امکان پذیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت عرضه سوخت در سراسر کشور/ چند درصد جایگاه ها به مدار برگشتند؟

آخرین وضعیت عرضه سوخت در سراسر کشور/ چند درصد جایگاه ها به مدار برگشتند؟