مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:452021-10-27دانش

دانشگاه آزاد: کلاس ها از 15 آبان در شهرهای آبی حضوری می شود


از بین دانشجویان کارشناسی نیز حدود 18 درصد هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند که تزریق واکسن مابقی دانشجویان این مقطع نیز با هماهنگی وزارت بهداشت در حال پیگیری است.

- از بین دانشجویان کارشناسی نیز حدود 18 درصد هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند که تزریق واکسن مابقی دانشجویان این مقطع نیز با هماهنگی وزارت بهداشت در حال پیگیری است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه، به طور کلی بین 60 تا 65 درصد اساتید و دانشجویان این دانشگاه واکسن کرونا را تزریق کرده اند، از حضوری شدن کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در شهرهای با وضعیت آبی از 15 آبان ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدمهدی طهرانچی روز چهارشنبه اظهار داشت: دانشگاه آزاد به طور کامل و بر اساس کدملی دانشجویان، آمار تزریق واکسن دانشجویان دانشگاه آزاد را در اختیار دارد؛ بر این اساس و طبق آخرین آمار، از مجموع اساتید و هیات علمی و حق التدریس 17 هزار و 600 نفر دو دز واکسن و 26 هزار نفر نیز دز اول واکسن را تزریق کرده اند.

رییس دانشگاه آزاد همچنین گفت: از مجموع دانشجویان در مقطع دکترای تخصصی نیز 41 درصد یک دز واکسن و 59 درصد نیز دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی همچنین تصریح کرد: از بین دانشجویان کارشناسی نیز حدود 18 درصد هنوز واکسن خود را دریافت نکرده اند که تزریق وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد: کلاس ها از 15 آبان در شهرهای آبی حضوری می شود

دانشگاه آزاد: کلاس ها از 15 آبان در شهرهای آبی حضوری می شود