مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-27ورزشي

توسعه رشته المپیکی شمشیربازی در قم


این رشته ورزشی المپیکی را با برگزاری دوره های آموزشی و پرورش استعدادها و نخبه ها در قم توسعه می دهیم.

- علی قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با حمایت فدراسیون شمشیربازی و اداره کل ورزش و جوانان شرایط بسیار خوبی برای فعالیت این رشته در قم فراهم شده است و هیات نیز به سهم خود تمام توان و انرژی اش را به کار گرفته تا شمشیربازی را به سرعت در قم توسعه دهد.

وی ادامه داد: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان سالن اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاری قم راه اندازی و تجهیز شده و یک مکان بسیار مناسب و مطلوب برای آموزش و اجرای برنامه های مختلف این رشته ورزشی در اختیار داریم و از تمام علاقمندان به این رشته برای حضور در فعالیت ها و برنامه های هیات دعوت می کنیم.

رییس هیات شمشیربازی استان قم در ادامه به برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی قم اشاره و بیان کرد: این دوره از رقابت ها در رشته اسلحه فلوره با حضور 20 شمشیرباز در سه رده سنی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در خانه شمشیر بازی برگزار شد و برترین های خود را شناخت.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر 12 سال به ترتیب محمدحسین دهقان نصیری، محمدمعین نوروزی و علیرضا داوودی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی زیر 15 سال مقام های اول تا سوم به ابوالفضل فرهنگیان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه رشته المپیکی شمشیربازی در قم

توسعه رشته المپیکی شمشیربازی در قم