مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-27سياسي

63 برنامه همزمان با دهه وقف در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 63 برنامه همزمان با دهه وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج گفت: 63 برنامه همزمان با دهه وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همایش  یاوران وقف بصورت ویژه در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های فوق برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقف از سنت های ارزشمند اسلام است که در سیره ائمه اطهار(ع) فضیلت و ثواب بسیاری برای آن ذکر شده و از آن صدقه جاریه تعبیر می شود، گفت:  برنامه های متعددی نظیر غبارروبی گلزار شهدا، غبارروبی بقاع متبرکه، عزاداری های دهه آخر ماه صفر در بقاع متبرکه از جمله برنامه های دهه وقف در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

نصیرالاسلامی گفت: اولین برنامه دهه وقف سال 1400 در استان کهگیلویه و بویراحمد،غبارروبی گلزار شهدای بقعه متبرکه امامزاده حسن علیه السلام روستای مهریان شهرستان بویراحمد و آخرین برنامه برگزاری همایش یاوران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 برنامه همزمان با دهه وقف در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

63 برنامه همزمان با دهه وقف در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد