مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-27اقتصادي

اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن و عترت از تولیدات قرآنی حمایت می کند


اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت در راستای حمایت از تولید محصولات و خدمات فرهنگی، هنری و رسانه ای مؤثر در ایجاد انگیزه و جذب اقشار مختلف به آموزش عمومی قرآن فراخوان داد.

- ؛ اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت در راستای حمایت از تولید محصولات و خدمات فرهنگی، هنری و رسانه ای مؤثر در ایجاد انگیزه و جذب اقشار مختلف به آموزش عمومی قرآن و نیز توسعه تولیدات چند رسانه ای فضای مجازی، در نظر دارد آثار مذکور را شناسایی و بر مبنای آیین نامه های تخصصی حمایت نماید.

از این رو از مؤسسات فرهنگی، قرآن و عترت و مصنفین در خواست می شود آثار تولیدی خود را جهت قرارگیری در فرآیند بررسی و حمایت به این اتحادیه ارسال نمایند.

موضوعات: تألیف کتاب حوزه آموزش عمومی تولید نرم افزار رایانه ای تولید اپلیکیشن تلفن همراه تولید فیلم آموزشی dvd یا cd فیلم های آموزشی مربی محور روخوانی ، روان خوانی ، صحیح خوانی ، تجوید قرآن، صحیح و زیباخوانی نماز، حفظ عمومی قرآن، مفاهیم قرآن، تولید موشن گرافی صوت محور با تصاویر گرافیکی روخوانی، صحیح خوانی، تجوید قرآن، صحیح و زیباخوانی نماز، حفظ عمومی قرآن، مفاهیم قرآن، روخوانی، صحیح و زیباخوانی برای کودکان لازم است، پدید آورندگان آثار خود را که تولید بعد از سال 1398 باشد به دفتر اتحادیه کشوری ارسال نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن و عترت از تولیدات قرآنی حمایت می کند

اتحادیه کشوری مؤسسات قرآن و عترت از تولیدات قرآنی حمایت می کند