مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-27سياسي

ویس کرمی: مذاکرات کمیسیون حمایت از حقوق کاربران از رسانه ملی پخش می شود


دبیر کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی عنوان کرد: اعضای کمیسیون مشترک با پوشش زنده مذاکرات کمیسیون از طریق رسانه ملی مخالفتی ندارند و صرفا بحث بر سر روش آن می باشد که نتیجه نهایی در جلسه بعدی کمیسیون اتخاذ می شود.

- دبیر کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی عنوان کرد: اعضای کمیسیون مشترک با پوشش زنده مذاکرات کمیسیون از طریق رسانه ملی مخالفتی ندارند و صرفا بحث بر سر روش آن می باشد که نتیجه نهایی در جلسه بعدی کمیسیون اتخاذ می شود.

مهرداد ویس کرمی در گفت وگو با ایسنا درباره روند پوشش زنده جلسات کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی توسط رسانه ملی گفت: در جلسه پیشین کمیسیون مشترک، ماده مربوط به این موضوع را بررسی کردیم، اما به دلیل نبود وقت در این خصوص به نتیجه نهایی دست پیدا نکردیم، اگرچه اعضای کمیسیون با پخش زنده مذاکرات جلسه از طریق رسانه ملی مخالفتی ندارند، صرفا بحث بر سر این بود که در ماده مربوطه رادیو فرهنگ را که جلسات صحن علنی مجلس را هم پوشش می دهد مورد اشاره قرار دهیم یا خیر؟ و یا اینکه صرفا به رسانه ملی اشاره کنیم چراکه واژه رسانه رسانه رادیو فرهنگ را هم دربر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویس کرمی: مذاکرات کمیسیون حمایت از حقوق کاربران از رسانه ملی پخش می شود

ویس کرمی: مذاکرات کمیسیون حمایت از حقوق کاربران از رسانه ملی پخش می شود